Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Úgye ő is metélt?

2012/08/08. - írta: K_joe

3214356_b02fe9c58059227a425261f05da6c77b_wm_1344442952.jpg_308x797

Az amerikai férfi négypárevezősök harmadikok lettek az olimpián, de nem erről lesznek a legemlékezetesebbek, hanem arról, hogy egyikük gatyája mennyire dudorodott a díjátadó alatt. Sokan azt hittén, Henrik Rummer merev pénisszel vette át a díjat, de nem erről volt szó.
 

A férfi négypárevezősök szombati díjátadóján nagy feltűnést keltett a bronzérmes amerikai csapat egyik tagja, akinek a nemi szerve a feszes naciban jó alaposan kidomborodott, és úgy nézett ki, mintha a versenyző merev farokkal vette volna át a díjat.

Mint később kiderült, Henrik Rummel nem merev farokkal állt a pódiumon, csak jó nagy a farka, ráadásul jó feszes hozzá a nadrágja – írja a Gawker.

“Nagyon röhögtem! Felkeltettem a barátnőmet, és elmeséltem neki a sztorit. Aztán mindenki másnak, akit ismerek, kivéve a szüleimet” – mondta Rummel a lapnak arról, hogy mi volt a reakciója, amikor meglátta, hogy elterjedt az interneten az elképzelés, hogy merev pénisszel fogadta az érmét.

149786378
Fotó: Harry How / Europress / Getty

“Ez visszatérő probléma az evezősöknél. A spandex nem hagy túl sokat a képzeletnek, úgyhogy rengeteg előnytelen kép készül a dokkon. De arról még nem hallottam, hogy valakinek merevedése lett volna. [...] Nekem sem volt! Ha lett volna, biztosan megpróbálom jobban eltakarni a virággal. A spandexek nagyon feszesek, és akármilyen pozícióban tapadnak hozzád, azt megtartják” – magyarázta az evezős arról, hogy tulajdonképpen a nadrágja tartotta felfele a farkát.

De az egészet jókedvűen fogja fel Rummel, akinek még a barátnője is csak nevet az egészen. “Jobban örült volna neki, ha nem történik meg a dolog, de jól szórakozik rajta, hogy a fiúja farka internetes szenzáció lett! Szerintem ez csodás! Az internet nagyon kiszámíthatatlan hely, és sosem gondoltam volna, hogy híresebb leszek a feszes nadrágom miatt, mint amiatt, hogy nyertem egy olimpiai érmet” – mondta Rummel.

149786515
Fotó: Phil Walter / Europress / Getty

A témán nagyon pörgő Gawker közepesen tudományos számításai szerint a farok hossza 9,9 cm, amit abból számoltak ki, hogy az olimpiai érem átmérője 8,5 cm, és mindenféle torzításokat figyelembe véve, az érmet egy képen a farok mellé helyezve nagyjából 10 centinél lehet az igazság.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korulmeteles.blog.hu/api/trackback/id/tr944702306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása