Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

4 naposan

2014/09/28. - írta: K_joe

4 nappal a körülmetélésem után továbbra is minden rendben van. A kötéscserénél több órát kint hagytam levegőn a szerszámot. Ez alatt kamillával lemostam szépen óvatosan, míg 2x le is fertőtlenítettem.

A mosás közben volt egy kisebb erekcióm is, de nem volt feszítő érzés a sebnél.

Úgy gondolom szépen alakul...

 

Címkék: saját
4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://korulmeteles.blog.hu/api/trackback/id/tr796739185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gab789 2014.09.29. 08:26:16

Üdv a csapatban!

Látom szépen gyógyul, ez a kis kellemetlenség pedig igazán megéri. :)

K_joe 2014.09.29. 17:14:29

@Gab789: Szia Gab!

köszi! Alakul szerintem is. Igazán nagy kellemetlenség nem volt. Rosszabbra számítottam. Te is klubtag vagy ezek szerint?

Gab789 2014.09.29. 18:07:33

@K_joe: Szia Joe!

Így van, majdnem 8 éve engem is Fekete doktor műtött. Bocs, hogy ezt írom, de kicsit "nosztalgikus élmény" végigolvasni a blogodat, mert nálam is majdnem 100%-ban így zajlott a dolog. :)

K_joe 2014.09.29. 19:13:28

@Gab789: Akkor nem kell bemutatnom semmit. :)
süti beállítások módosítása