Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

5. nap

2014/09/29. - írta: K_joe

Hétfőn már a megszokott menetben zajlott minden. Semmi kellemetlen feszítés, semmi furcsaság a nadrágban.

Érdekesség volt, hogy kicsit kiszáradt a makkom és viszketett a varrás helye. Otthon amikor hazaértem lemostam szépen kamilla teával és lefertőtlenítettem. A leszárítás után viszont nem csomagoltam vissza. Jobb érzés volt szárazon és szabadon. Kicsit hagyom, majd meglátom, hogy vissza kell-e még rakni kötést rá.

 

 

Címkék: saját
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://korulmeteles.blog.hu/api/trackback/id/tr46744895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bölcs of the Haza · http://csigafasz.blog.hu/ 2014.10.01. 16:45:15

Jól néz ki, nekem egy hét után még elég duzzadt volt.

K_joe 2014.10.01. 18:44:46

@Bölcs of the Haza: Szia! 80%-ban lement már a duzzanat.
süti beállítások módosítása