Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Túl a körülmetélésen

2014/09/24. - írta: K_joe

Az éjszakát nyugodtan töltöttem, nem is igazán akartam reggel felkelni. Mivel egy órás vonatozás előtt álltam, így időben keltem és indultam. Jól is tettem, hiszen a vonat 40 percet késett.

A megbeszélt 11 óra előtt 20 perccel érkeztem a doktor úr rendelőjébe, ahol a recepciós fogadott. A váróban ketten ültek – egy hölgy és egy úr. A nyugodt zeneszó mellett volt időm ráhangolódni a beavatkozásra. 11 órakor az előttem lévő srác – Tamás – kijött a doktor úrral. Vélhetően őt is körülmetélték, hiszen zacskóban kötszereket kapott és egy olvasnivalót. Barátnője kérdezgette, hogy fájt-e, rendben van-e minden. A válasz megnyugtató volt! NEM FÁJT ÉS MINDEN RENDBEN!

A doktor úr behívta a másik srácot, aki ott ült még. Ő kb. 4-5 percet volt bent. Utána én következtem.

A műtő melletti kis rendelőbe mentünk, a gyors bemutatkozás után a doktor úr feltett 2-3 kérdést, arról, hogy miért szeretném, hogy elvégezze a metélést és van-e valami panaszom, szedek-e gyógyszert. A gyors adategyeztetés és adminisztrálás után megbeszéltük, hogy a fitymától teljesen szeretnék megszabadulni.

Ezután átkísért a kis műtőbe, ahol le kellett venni a nadrágot és a boxer alsót és felfeküdtem az asztalra. A doki mindent lépésről lépésre elmondott, úgyhogy tudtam mire kell számítani.

Először egy betadines oldattal körbemosta a szerszámomat és beadott 4-5 helyre érzéstelenítő injekciót. Semmit nem lehetett érezni, kb. olyan volt, mint amikor megcsíp a szúnyog.

Ezután a doktor úr bekapcsolt egy gépet, amivel a bőrt vágta és a vége automatikusan elhegeszti az ereket. Érdekes hangja volt és furcsa égési szaga amikor a húshoz és a bőrhöz ért. Persze ebből semmit nem lehetett érezni, csak a szagot... Közben kibeszéltük az orvosokat és a kórházi ellátást. Gyorsan elrepült 10-15 perc.

A vágás után a doki összevarrta a sebet. Olyan fonalat használt, ami 3-4 hét alatt szívódik fel. A végén alaposan becsomagolta a szerszámomat.

Mindennel együtt 20-25 percet töltöttem bent a műtőben.

Felöltözés után leültem még a váróban. Ekkor az előttem metélt srácot hívta vissza a doki, hogy megnézze a kötést. Neki sem vérzett át, így hazamehetett a barátnőjével.

10-15 perces üldögélés után visszahívott a rendelőbe és megnézte, hogy van-e vér a kötésen. Nem volt, így pár instrukciót és kötszert kaptam. Meglepődtem, hogy az anyagiak elrendezése közben még számlát is írt a doktor.

Pár perc séta és vonatkozás után hazaértem. A kötés teljesen megfelelő, nem vérzett át. Semmi fájdalom, semmi rossz érzés. A napi utazás és a műtét után lefeküdtem egy órát aludni. Nem volt az alvás sem kényelmetlen.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://korulmeteles.blog.hu/api/trackback/id/tr656728105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bölcs of the Haza · http://csigafasz.blog.hu/ 2014.09.24. 18:23:40

Gratula!
Melyik kórházban csinálták?

K_joe 2014.09.24. 19:43:16

@Bölcs of the Haza:

Szia! Magán rendelésben csináltattam dr. Fekete Ferencnél.

Bölcs of the Haza · http://csigafasz.blog.hu/ 2014.09.24. 19:48:05

@K_joe:

Értem. Várom a fejleményeket.
Problémamentes gyógyulást kívánok. :)

K_joe 2014.09.24. 19:58:05

@Bölcs of the Haza:

Köszönöm!

próbálok minden nap beszámolni róla. Remélem minden rendben lesz!

PA érdekel téged is?

Bölcs of the Haza · http://csigafasz.blog.hu/ 2014.09.24. 21:21:50

@K_joe:

Igen érdekel engem is a PA, csak még nem mertem megcsináltatni, pedig rohadt férfias piercingnek tartom :)

K_joe 2014.09.24. 21:41:26

@Bölcs of the Haza:

Merem ajánlani! Nincs vele semmi gond. Bármi kérdés van fordulj hozzám bizalommal....
süti beállítások módosítása