Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

15-16. nap

2014/10/10. - írta: K_joe

A két nap is tökéletesen zajlott. Nincs semmi különös.

 

A seb szépen gyógyul. Masztit már kipróbáltam, igaz teljesen új technikát kellett választani. Ha van valakinek ötlete, hogy hogyan érdemes, akkor várom a hozzászólásokat....

Címkék: saját
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://korulmeteles.blog.hu/api/trackback/id/tr906778381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bölcs of the Haza · http://csigafasz.blog.hu/ 2014.10.11. 08:22:40

Nekem 3 hét után volt varratszedés, és csak 40 nap után próbáltam ki;
először csak fájdalmat sikerült okozni magamnak, örömöt nem :D
Sikosító segíthet, de menni fog anélkül is.
Vagy a szárán a bőrt próbálod feltolni a makk pereméig, vagy a markodat mozgatod lazán anélkül hogy megszorítanád (ehhez jön jól a sikosító)
Az első verziónál én 2 újjal szoktam nyomni alulról a hugycsövemet, így talán még a prosztatát is ingerelve. (hogy gyorsabban elsülök így azt tudom)
De majd a gyakorlat teszi a mestert.
Képeket várjuk még :)

K_joe 2014.10.11. 08:25:07

@Bölcs of the Haza: Szia! köszi. készítek majd képeket.

Nekem nem okozott fájdalmat, tök jó volt, csak szokatlan :)
süti beállítások módosítása