Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Frank története

2011/08/01. - írta: K_joe

Nem voltam fiatalabb koromban körülmetélve és nem is voltam oda a körülmetéléstől. A fitymám teljesen befedte a makkom, ahogy ez a képen látszik is.

Itt a fitymám részben hátrahúzott állapotban látható. Azonban a makkom mögé elég nehezen tudtam húzni:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2002.június 14

: Elkezdötött egy folyamat. Egy hete felhívtam Kaiser doktort. Elmondtam a problémámat és a mai napra időpontot kaptam. A váróban vártam, majd néhány perc múlva szólított a nővér. Elkérdezte az adataimat és a problémámat. Megemlítettem a szűk fitymámat, és erre ő megkérdezte, hogy hol szűk.Erre elég furán néztem rá, majd elpirult szegény és bocsánatot kért.

 

Később az orvos is megvizsgált. Elmondta, hogy mindenképpen egy urológus orvosnak is meg kell nézni, hiszen ő dönt az esetleges beavatkozásokról.



2002.június 19

: Felkerestem a szakorvost. Dr. Khaw sokkal rendesebb volt már elsőre is. Közölte, hogy a metélést javasolja, mert elég szűk a fitymám és a későbbiekben még lehetnek problémáim. Az időpont legkorábban hat hét múlva lehet, mert addig be van táblázva.

 

Elkérdezte, hogy van-e feleségem, gyerekem, stb. Szerinte sokkal jobb lesz a partneremmel a szexuális életünk.


2002. október 15

: Időben érkeztem az orvoshoz, úgyhogy még várnom is kellett. Majd jött dr. Khaw, aki a mütétet végzi. Bekisértek a mütőben, ahol mindent mégegyszer elmagyarázott a doki. Kb. 40 percet vett igénybe az egész. Nem láttam belöle semmit, hoszen el volt takarva.A végén elmondta, hogy a kötést keddig rajta kell hagyni. Az első reggel kellemetlen lesz. Megadta a telefonszámát, ha valami problémám lenne, akkor hívjam fel.

 

Otthon nem igazán foglalkoztam vele, bár délután nagy részét végig aludtam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2002. október 31:

 

Erekció

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korulmeteles.blog.hu/api/trackback/id/tr953112150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása