Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Túl az első éjszakán

2014/09/25. - írta: K_joe

Kicsit tartottam az első éjszakától, hiszen sokan írták azt, hogy nehezen lehet aludni és feszítő érzés lesz. Szerencsére jól aludtam. Egy alkalommal ébredtem csak fel, amikor merevedésem volt. Akkor egy kicsit feszített a kötés, de semmi fájdalom nem volt. 2-3 percig tartott az erekció. Utána nyugodtan aludtam tovább.

Reggelre a kötés nem vérzett át, semmi nem látszik rajta.

 

Címkék: saját
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korulmeteles.blog.hu/api/trackback/id/tr446729583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása