Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Első kötéscsere

2014/09/25. - írta: K_joe

Az első nap jól telt a munkában. Nem volt semmi gond vele.

Délután otthon megejtettem az első kötéscserét. A doktor által feltett kötés szépen lejött. Nem volt fájdalmas és nem ragadt bele a sebbe.

A levétel után rögtön készítettem pár fotót is:

Öt perc szabad levegő után visszacsomagoltam a szerszámomat.

Elsőre tetszik a látvány, igaz ilyenre is számítottam. A seb szépen körbe van varrva, míg vérzés nyomát nem láttam.

Címkék: saját
10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://korulmeteles.blog.hu/api/trackback/id/tr226731663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bölcs of the Haza · http://csigafasz.blog.hu/ 2014.09.25. 17:38:56

Szép lesz az!
Kíváncsi vagyok meddig bírod élvezés nélkül :)
Piercing mikor kerül vissza?

K_joe 2014.09.25. 18:00:17

Helló!

eddig 20 nap volt amíg bírtam :( addig minimum most is ki kell bírnom.

Amíg kötés van rajta nem teszem vissza.. elvileg egy hétig kell, hogy rajta legyen.

Bölcs of the Haza · http://csigafasz.blog.hu/ 2014.09.25. 18:19:36

Jah én is edzettem a műtét előtt, hogy meddig bírom, utána sikerült a 40 nap 40 éjszaka :)
Nekem kötéscsere se volt, csak levették az elsőt 1-2 nap után aztán csak varratszedésre mentem 3 hét múlva.

K_joe 2014.09.25. 18:25:43

Én naponta fogom cserélni 1 hétig a kötést. Varratszedésre nem kell mennem, mert az magától kiesik.

Neked mikor csinálták?

K_joe 2014.09.25. 18:29:44

Az szinte most volt :)

gondolom minden rendben vele :) :) :)

Bölcs of the Haza · http://csigafasz.blog.hu/ 2014.09.25. 18:35:55

@K_joe: persze, még nincs 2 éve & tökéletesen elégedett vagyok vele,
kívánom, hogy Te is az legyél!
Milyen okból csináltattad meg?

K_joe 2014.09.25. 18:37:27

@Bölcs of the Haza:

remélem az lesz! Első napon meg vagyok elégedve vele :)

saját elhatározás. nem volt igazán orvosi ok.

te?

Bölcs of the Haza · http://csigafasz.blog.hu/ 2014.09.25. 18:38:33

@K_joe: gyerekkorom óta izgatott milyen lehet fityma nélkül élni :)
süti beállítások módosítása