Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hasonló történet

2007/12/24. - írta: K_joe

Interneten olvasgatva két meghatározó oldal foglalkozik magyarul a körülmetéléssel. Mindkettő linkje megtalálható a jobb oldali ajánlóban. Az egyik oldalon egy 28 éves srác körülmetéléséről lehet olvasni, ami kísértetiesen hasonló elsőre az enyémhez. Sajnos képeket nem lehet találni róla, de azért megosztom a történetét.
Előzmények
Soha nem volt baj a fitymámmal, gyerekkoromban sem, legalábbis nem emlékszem rá, úgyhogy fogalmam sincs, honnan jött az ötlet…
Talán mégis: egyik volt barátnőm a kezével mindig úgy elégített ki, hogy egyikkel lehúzta a bőrt a farkam tövénél, és a másikat pedig közvetlenül a csupasz makkomon húzogatta, persze valamilyen síkosítóval, ami ált. a nyála volt. Szóval akkor tudatosult bennem, hogy lehet ezt így is. Aztán persze kipróbáltam egyedül is ezt a módszert és nagyon tetszett…
Úgy egy éve elkezdtem nézegetni a neten a témában és rájöttem, hogy mennyivel jobban tetszik, ha körül van metélve. Próbáltam hátrahúzva tartani, de a fitymám olyan vastag és hosszú volt, hogy mindig előrehúzódott, úgyhogy ez nem ment, hagytam is az egészet sokáig. Aztán megint eszembe jutott a dolog és elhatároztam, hogy valamikor meg fogom csináltatni.
Igazából kezdtem rájönni, hogy az esztétikumon kívül a szexben is jobb lenne nélküle, ugyanis sokszor közben is előrehúzódott, és hát olyankor nem sokat érez a dologból az ember… Ráadásul óvszert képtelenség volt használni, mivel a fitymám külön életet élt, a gumi össze-vissza gyűrődött, 3x el is szakadt, 1x bent maradt.
Először TB-re akartam csináltatni, úgy, hogy relatív szűkületet mondok be, úgysem tudják ellenőrizni, de aztán meggyőztem magam, hogy fontosabb, hogy fog kinézni, mint az a 60ezer Ft. Különben is megkerülhetetlen manapság a hálapénz, tehát ott is kellene valamennyit csúsztatni és így legalább megmondhatom, hogyan szeretném. A sokak által dicsért Fekete dokira esett a választásom, meg is beszéltem vele egy időpontot.
Konzultáció, 2007. június 12. kedd
Munka után elmentem a dokihoz, előadtam, miért jöttem. Nem lepődött meg, mondta, hogy kb. 200 ilyent csinál évente. Megvizsgált, mondta, hogy tényleg nagyon vaskos és hosszú a fityma, és javasolja a műtétet. Elmondta, azokat a dolgokat, amiket már úgyis tudtam a netről és megbeszéltük, milyent szeretnék: A vágást úgy 1,5 centivel a makk alatt, a feszesség pedig, hogy mereven csak max. a makk aljáig lehessen felhúzni a maradék bőrt, plusz a makkon volt egy kis maradványa a féknek – amit már gyerekkoromban elszakítottam – nos ez nem tetszett neki, s megbeszéltük, hogy leszedi. Vittem pen drive-on képeket is, hogy kb. milyen eredményt képzelek el.
Kértem egy viszonylag közeli időpontot, mert július végére beszéltünk egy sátorozást a haverokkal és azt akartam, hogy addigra már meggyógyuljon.
Műtét, 2007. június 23. szombat
Reggel 9-re mentem, a barátnőm elkísért. Előtte megreggeliztünk a Mekiben (A doki mondta, hogy nyugodtan lehet enni) közben sok „rémhír” hatására bevettem egy Algoflexet a biztonság kedvéért
Aláírtam egy tájékoztatást a kockázatokról és mellékhatásokról, aztán irány a műtő.
Felfeküdtem az ágyra, de nem volt semmi leszíjazás, mint amiről lehet néhol olvasni… Még egyszer megbeszéltünk, milyenre szeretném és bekente a környéket meg a témát Betadinnal.
Nos, be kell valljam, megijedtem picit amikor egy injekcióval közelített a legjobb barátom felé, erről is olvasni néhol, hogy mennyre fáj, de szúnyogcsípésnél nem nagyobb az első sem, a többinek a többségét meg annyira sem éreztem, Kivéve azt, amit a makkba adott, mert a fékbe nem tudott, mivel az nálam minimális méretű. De erre is csak az „extra igényem miatt volt szükség, amit már írtam korábban, és ez sem fájt jobban, mint pl. a fogorvosnál…
Leterített egy zöld ruhával, aminek a közepén lévő lyukon kivette a szerszámot és beizzította az elektromos szikét. Ez sem fájt, annyit éreztem, mint amikor vki a körmét húzza végig a bőrén. A levegőben enyhe égett szag kezdett terjengeni, a doki elnézést kért, hogy nem kapcsolta be a légkondit, bár nekem nem volt melegem. Egyébként jól elbeszélgettünk közben, nem voltam szégyenlős mindenre rákérdezni, ő pedig megjegyezte, hogy nagyon csinos a barátnőm   A varrást egyáltalán nem éreztem, a végén kértem, hogy megnézhessem, mielőtt bekötözi. Be volt dagadva, de vért nem is láttam, vagy a Betadin piros színe elfedte. Kötözés közben elmondta, hogyan kell 2 nap múlva kicserélnem, a végén adott is hozzávaló rugalmas pólyát.
A váróban leültetett még 10-15 percre, azt mondta, nem kell tovább, mert nagyon jól viseltem az egészet. A végén lerendeztük az anyagiakat és megbeszéltünk, hogy csütörtökön megyek vissza vizitre. Búcsúzáskor még rávigyorgott a barátnőmre… nahát, szóval nem csak udvariasságból mondta bent, hogy tetszik
Előtte úgy gondoltunk, hogy taxival megyünk hazafelé, de nem volt semmi bajom, úgyhogy szépen haza bkv-ztunk. Otthon főztünk ebédet, filmet néztünk, de haza kellett küldenem a barátnőmet, mert ha csak hozzám ért, fel akart állni a szerszám, attól meg kicsit tartottam így frissen műtve.  Délután lefeküdtem aludni, később merevedésre, meg az azzal járó fájdalomra ébredtem. Nem volt vészes, de kellemetlen. Szerencsére a kötés szorította, ezért nem tudott „rendesen” felállni.
Most este van, tompán sajog a farkam, de csak akkor veszem észre, ha arra figyelek. Kíváncsi vagyok az első éjszakára, ezt mindenki írta, hogy kellemetlen.
2007. június 24. vasárnap - 2.nap
Nem volt semmi gáz éjjel, párszor felébredtem amikor felállt, de nem igazán fájt, inkább csak éreztem. Semmi átvérzés a kötésen. Már kíváncsi vagyok, hogy néz ki…
Ma este megvolt az első kötéscsere. Betadint tettem egy pohárba + vizet, abba lógattam, így könnyű volt levenni és nem is ragadt a sebbe. Persze nagyon óvatos voltam. Zuhanyzás előtt pedig óvszert húzok rá, így megvédi a víztől.
2007. november 14. – visszatekintés
Ideje befejeznem a történetet. Betartottam a szükséges előírásokat, az x nap vízmentesség, reggel-este Betadinozás, kötéscsere stb... Az első pár nap után éjszakára nem kötöttem be, mert azt tapasztaltam, hogy szabadon jobban gyógyul. Napközben viszont mindig, mert amúgy ruhában böködtek a varratok. A varratok úgy 12-13 nap múlva kezdtek kipotyogni, általában minden zuhanyzás után megnéztem, hogy melyik olyan laza, hogy akadálytalanul ki tudjam venni, és azt eltávolítottam. A szabadon lévő makkot hamar megszoktam, igazából a kezdetektől nem volt kellemetlen vagy fájdalmas, úgy két hét után pedig alapból már nem is éreztem, úgy ahogy azt sem érzi folyamatosan az ember, hogy orra, vagy füle van  Egy dologra figyeljetek oda: az előírt 4 hetet bírjátok ki szex vagy önkielégítés nélkül. Én ezt nem tartottam be és többször szétnyílt a seb alul a féknél, jó 2 héttel elnyújtva a gyógyulási folyamatot.
Mára már nyilván teljesen begyógyult, összehasonlításképp annyi, hogy a szex jobb, mint volt: nem húzódik közben vissza a fitymám, így ez a probléma megszűnt  Lehet hallani olyan félelmeket, hogy érzéketlené válik a makk, bár mindenki elmondta, aki körülmetélésen átesett, hogy ez nincs így, valahogy nehezen tudtam elhinni, de valóban. Lankadt állapotban persze tényleg csökken az érzékenység, tehát nem zavarja az alsógatya, stb, de a szexuális érzékenysége valami módon ugyanolyan, sőt, az ”első időkben” még sokkal nagyobb is volt, ez mára már visszaállt a normális, műtét előtti állapotra. Az önkielégítés kicsit más: lehet síkosító nélkül is csinálni, de úgy nem olyan jó, mint előtte, síkosító használatával viszont sokkal jobb érzés közben és az orgazmus is. A barátnőmnek is jobb így a szex, azt mondja, jobban, „konkrétabban” érez, mint akkor, amikor a „súrlódás” egy részét a fityma mozgása csillapította.
Jelenleg korrekción töröm a fejem, mert feszesebb végeredményt szeretnék, ugyanis most lankadt állapotban a legtöbb esetben a megmaradt bőr rátakar a makk peremére és esztétikusabbnak tartanám, ha ez nem így lenne. Most már tudom, hogy a műtéttől nem kell félni, csak az azt követő 4 hét szexmentes időszak tart vissza
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korulmeteles.blog.hu/api/trackback/id/tr67273890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása