Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

3 naposan

2014/09/27. - írta: K_joe

Szerda déltől három egész nap telt el. Azóta igazán fájdalom nem volt. Nem éreztem semmi kellemetlenséget sem.

Szombaton már harmadik alkalommal cseréltem kötést. Most is alaposan lemostam a sebet betadin fertőtlenítővel és 2 órára szabadon hagytam, hogy levegőzzön a seb. A makk pereme a fék helyén kicsit véraláfutásos lett, de ez természetes, hiszen ott elég nagy vágás volt.

Visszatettem a piercinget is, hiszen a kötéstől nem zavarja semmi és nem szerettem volna, hogyha a a helye összenő és nem férne be. Igaz most egy viszonylag vékony, orvosi fémet tettem be, ami fertőtlenítve is lett.

 

Páran érdeklődtek, hogy a fürdést hogy oldottam meg. Kizárólag zuhanyozni lehet 1-2 hétig. Én óvszert húzok rá a szerszámomra, mivel így nem éri víz. A kötésnek jövő szerdáig kell rajta lenni, utána már az sem kell.

Címkék: saját piercing
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://korulmeteles.blog.hu/api/trackback/id/tr916737203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása