Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Metélés napja

2014/09/24. - írta: K_joe

Eljött ez a nap is.

Tegnap este azért készítettem még pár fotót az utolsó fitymás éjszaka előtt..

 

IMG_0031.JPG

További képek...

Címkék: saját piercing
3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://korulmeteles.blog.hu/api/trackback/id/tr756726287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bölcs of the Haza · http://csigafasz.blog.hu/ 2014.09.24. 16:24:06

Az igaz, hogy ezzel a Prince Albert piercinggel csak ülve lehet pisilni mert szétszórja, mint csillagszóró a szikrát?
Doki mit mondott, hogy egyel több lyuk van a farkadon a szokásosnál? :D

K_joe 2014.09.24. 17:44:13

Szia!

Másfél éve van Prince Albertem, különböző méretűig. Sohasem volt még olyan, hogy ülve kellett volna pisilni.

Nem szórja igazán szét nagyon, így nincs gond.

amikor kiveszem és nincs bent akkor is csak 1-2 csepp megy a lyukon ki...

Bölcs of the Haza · http://csigafasz.blog.hu/ 2014.09.24. 18:20:43

Kössz!
Szeretnék én is Prince Albertet, de emiatt féltem is tőle.
Gratulálok a körülmetélésedhez, nekem az már megtörtént :)
süti beállítások módosítása